Fedezd fel vállalkozásod rejtett mechanizmusait!

Vágj bele az önismereti munkába,
és fejleszd vállalkozásod tudatosan!

Fedezd fel vállalkozásod rejtett mechanizmusait!

Vágj bele az önismeret kalandjába,
és fejleszd vállalkozásod tudatosan!

Ez a Munkafüzet az Irracionális Marketing könyv mellé készült, hogy segítsen neked:

Felfedezni és megérteni
a saját viselkedésmintáidat és azok hatásait a vállalkozásodra.
Azonosítani a traumák és irracionális döntések
befolyását a vállalkozásod növekedésére, és megismeni azt, hogyan gátolod esetleg tudatalatt a fejlődésed.
Gyakorlati feladatok és kérdések
segítségével mélyebb önismeretre szert tenni, hogy tudatosabban alakíthasd a vállalkozásod stratégiáját.

Kérem az ingyenes Munkafüzetet!

„Egyetlenegy probléma sem oldható meg azon a tudatossági szinten, amelyen az keletkezett.”

Albert Einstein

Tartalomjegyzék

Miért érdemes letölteni?

  Ingyenes hozzáférés:

Csak egy kattintás, és máris a tiéd lehet a munkafüzet, mely hasznos eszköztárat nyújt önismereted fejlesztéséhez.

  Könnyen követhető struktúra:

A munkafüzet felépítése logikus és átlátható, így bárki számára könnyen használható.

  Személyre szabott tanulás:

Minden fejezet végén gyakorlatias kérdésekkel és feladatokkal segít, hogy a saját tempódban fejlődhess.

Még nem olvastad a könyvet?

Az Irracionális Marketing című könyv betekintést nyújt a vállalkozók pszichológiájába.

Ismerd meg, hogyan hatnak a viselkedésminták és traumák a vállalkozásodra és a karrieredre.

Amennyiben nincs meg, akkor vásárold meg, vagy
olvass bele a könyvbe:

Miért fontos számomra az önismeret?

Hermes Zoltán vagyok, és közel 20 éve foglalkozok marketinggel, vállalkozással, és ezalatt számos cég felfutását segítettem a pár milliós bevételi szinttől, akár milliárdos éves árbevételig. Belülről ismerem a vállalkozói élet kihívásait, mentális kihívásait és akadályait. 20 éves vállalkozói létem során voltam már szabadúszó, marketing vezető, pár fős vállalkozás, majd 24 fős cég tulajdonosa és vezetője. Karrierem során háromszor álltam talpra egy-egy anyagi csőd után.
Az üzleti szférában talán tabunak számító önismeret, spiritualitás és buddhizmus éppoly régóta közel áll hozzám, mint maga a marketing. Ám ez a kettő mégsem áll olyan távol egymástól, mint ahogy azt elsőre hinnénk. A transzcendens hit főleg akkor válik meghatározóvá a vállalkozóknál, amikor bekövetkezik egy válság, vagy amikor egy olyan növekedési lehetőség előtt állnak, ami meghatározó az életükre nézve. Több vállalkozást is átsegítettem ezen a ponton, ès saját vállalkozásaimban is megtapasztaltam, amikor ugrásszerű változást tudtam elérni.

Ezeket csupán a racionalitàsra hagyatkozva nem lehet megérteni. Feltételezhetjük emiatt azt, hogy vannak a tudatunkban olyan rejtett tényezők, amik befolyással vannak a vállalkozásunkra. Megtapasztaltam, hogy egy átélt kudarc hatása akàr katalizátorként is működhet egy nagyobb növekedéshez.

Mint ahogy az életünk más területein, a vállalkozói kihívások során is ahhoz, hogy jobb körülményeket teremtsünk, az önismereten keresztül vezet az út.
Cégemmel, a Magination Marketing Ügynökséggel, közel száz ügyféllel dolgoztam az
elmúlt 10 évben, köztük olyan hazai KKV cégek számára csináltam már kampányt, mint
Scroll to Top