NE vedd meg, töltsd le a felét ingyen!

Olvasd el a könyv első felét, mielőtt pénzt adnál érte.
*A gombra kattintva elfogadod

az Adatvédelmi tájékoztatónkat.
Az Irracionális Marketing arról szól hogyan hat a tudatalatti, azon belül is a viselkedésminták, hiedelmek és traumák a vállalkozásunkra és a karrierünkre. Közel 20 év kutatásának és felismeréseinek az összegzése.

Nemcsak a külső marketing és sales tevékenységen múlik a cégünk, vagy tervünk sikeressége, hanem a tudatalattiban lévő programok, traumák és hiedelmek összeségétől. Az Irracionális Marketing pedig mindkettővel foglalkozik, de nagyobb hangsúlyt fektet a mélyben lévő folyamatokra. Egyszerre hat a bal és jobb agyféltekére, egyszerre racionális és irracionális, foglalkozik a látható dolgokkal és a láthatatlanokkal is.

Ez az amiben különbözik a hagyományos marketingtől. A hagyományos marketing csak a külső dolgokkal foglalkozik, azzal, hogy milyen eszközzel és módon gyakoroljunk hatást az emberekre. Szerintem a siker nem csak ettől függ, hanem attól is, hogy mi van a fejünkben. Milyen hiedelmeket, traumákat és viselkedésmintákat hoztunk, vagy alakítottunk ki, mert egyesek segítenek, mások hátráltatnak minket a céljaink elérésében.

Szeretnéd felfedezni a saját tudatalatti mintáidat?

Csatlakozz, és válj Te is Tudatos Vállalkozóvá!

Szeretnéd felfedezni a saját tudatalatti mintáidat?

Csatlakozz, és válj Te is Tudatos Vállalkozóvá!

Szeretnéd felfedezni a saját tudatalatti mintáidat?

Csatlakozz, és válj Te is Tudatos Vállalkozóvá!
John Doe
Designer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec
John Doe
Designer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec
John Doe
Designer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec
John Doe
Designer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec
John Doe
Designer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec
John Doe
Designer
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec

Lapozz bele a könyvbe!

Ösztönös Vállalkozó

  • A környezetét szeretné megváltoztatni.
  • Ösztönösen cselekszik.
  • Kívül keresi a válaszokat.
  • Válság helyzetben nagyobb erővel próbálja ugyanazt csinálni.
  • Csőd esetén önmagát is leírja, és akár felhagy a vállalkozással.
  • Sokszor azt gondolja, hogy mindenhez is ért.
  • Le akar győzni másokat.

Tudatos Vállalkozó

  • Tudja, nem csak kívül, hanem belül a tudatalatti programjain is változtatni kell a siker érdekében és ezt vállalja is.
  • Igyekszik tudatosan cselekedni. 
  • Magában keresi a válaszokat. 
  • Válság helyzetben azt nézi mit üzen ez számára, és milyen új irányok felé kell indulnia.
  • Mindig újra kezdi. Tudja, hogy szüksége volt arra a tapasztalatra, hogy sikeresebb legyen. 
  • Tudja, hogy van amiben ő a legjobb.
  • Nem szed szándékosan áldozatokat az üzleti tevékenységével, de igyekszik magasabb szintre emelni az iparágát.

Ösztönös Vállalkozó

  • A környezetét szeretné megváltoztatni.
  • Ösztönösen cselekszik.
  • Kívül keresi a válaszokat.
  • Válság helyzetben nagyobb erővel próbálja ugyanazt csinálni.
  • Csőd esetén önmagát is leírja, és akár felhagy a vállalkozással.
  • Sokszor azt gondolja, hogy mindenhez is ért.
  • Le akar győzni másokat.

Tudatos Vállalkozó

  • Tudja, nem csak kívül, hanem belül a tudatalatti programjain is változtatni kell a siker érdekében és ezt vállalja is.
  • Igyekszik tudatosan cselekedni. 
  • Magában keresi a válaszokat. 
  • Válság helyzetben azt nézi mit üzen ez számára, és milyen új irányok felé kell indulnia.
  • Mindig újra kezdi. Tudja, hogy szüksége volt arra a tapasztalatra, hogy sikeresebb legyen. 
  • Tudja, hogy van amiben ő a legjobb.
  • Nem szed szándékosan áldozatokat az üzleti tevékenységével, de igyekszik magasabb szintre emelni az iparágát.

Fejezetek

Vásárlás

2024. február 29-ig
INGYENES szállítással!

Rendeld elő a könyvet!

Jelenleg egy közösségi finanszírozás projekt keretein belül rendelhető elő a könyv.
1 millió Forintot szeretnénk összegyűjteni, a kezdeti nyomtatási költségekre. A könyvet a sikeres kampány lezárta után 2 héten belül tudjuk kézbesíteni számodra.*
Amennyiben mégsem érjük el a kitűzött összeget, a vásárlásodat a Brancs automatikusan visszautalja a számládra.
Nemcsak a könyvet tudod megrendelni, hanem többféle csomag közül is válogathatsz. Köztük például személyes mentorálás is elérhető, ahol támogatást kaphatsz induló vagy már meglévő, fejlődő vállalkozásodhoz.

A Brancs kampányát ekkor zárjuk:

nap
óra
perc
mp
Ha szeretnéd támogatni a könyv létrejöttét, 
akkor válogass a csomagjaink közül! Köszönjük, hogy támogatod a könyv nyomtatását!
Irracionális Marketing könyv
6490 Ft
*Amennyiben mégsem érjük el a kitűzött összeget, a vásárlásodat a Brancs automatikusan visszautalja a számládra.
Az Irracionális Marketing könyv a későbbiek során ebook és papír alapú könyv formában is elérhető lesz weboldalunkon.
Irracionális Marketing könyv
6490 Ft
Páros könyv csomag
10990 Ft

Szerzőről

Hermes Zoltán közel 20 éve foglalkozik marketinggel, vállalkozással, és ezalatt számos cég felfutását segítette a pár milliós bevételi szinttől, akár milliárdos éves árbevételig. Belülről ismeri a vállalkozói élet kihívásait, mentális kihívásait és akadályait. 18 éves vállalkozói léte során volt már szabadúszó, marketing vezető, pár fős vállalkozás, majd 24 fős cég tulajdonosa és vezetője. Karrierje során háromszor állt már talpra egy-egy anyagi csőd után.
Az üzleti szférában talán tabunak számító önismeret, spiritualitás és buddhizmus éppoly régóta közel áll hozzá, mint maga a marketing. Ám ez a kettő mégsem áll olyan távol egymástól, mint ahogy azt elsőre hinnénk. A transzcendens hit főleg akkor válik meghatározóvá a vállalkozóknál, amikor bekövetkezik egy válság, vagy amikor egy olyan növekedési lehetőség előtt állnak, ami meghatározó az életükre nézve. Zoltán több vállalkozást is átsegített ezen a ponton, ès saját vállalkozásaiban is megtapasztalta, amikor ugrásszerű változást tudott elérni.
Ezeket csupán a racionalitàsra hagyatkozva nem lehet megérteni. Feltételezi azt, hogy vannak a tudatunkban olyan rejtett tényezők, amik befolyással vannak a vállalkozásunkra. Zoltán megtapasztalta, hogy egy átélt kudarc hatása akàr katalizátorként is működhet egy nagyobb növekedéshez.
Mint ahogy az életünk más területein, a vállalkozói kihívások során is ahhoz, hogy jobb körülményeket teremtsünk, az önismereten keresztül vezet az út.

NE vedd meg, töltsd le a felét ingyen!

Olvasd el a könyv első felét, mielőtt pénzt adnál érte.
*A gombra kattintva elfogadod

az Adatvédelmi tájékoztatónkat.
Scroll to Top