NE vedd meg, töltsd le a felét ingyen!
az Adatvédelmi tájékoztatónkat.
Nemcsak a külső marketing és sales tevékenységen múlik a cégünk, vagy tervünk sikeressége, hanem a tudatalattiban lévő programok, traumák és hiedelmek összeségétől. Az Irracionális Marketing pedig mindkettővel foglalkozik, de nagyobb hangsúlyt fektet a mélyben lévő folyamatokra. Egyszerre hat a bal és jobb agyféltekére, egyszerre racionális és irracionális, foglalkozik a látható dolgokkal és a láthatatlanokkal is.
Ez az amiben különbözik a hagyományos marketingtől. A hagyományos marketing csak a külső dolgokkal foglalkozik, azzal, hogy milyen eszközzel és módon gyakoroljunk hatást az emberekre. Szerintem a siker nem csak ettől függ, hanem attól is, hogy mi van a fejünkben. Milyen hiedelmeket, traumákat és viselkedésmintákat hoztunk, vagy alakítottunk ki, mert egyesek segítenek, mások hátráltatnak minket a céljaink elérésében.
Lapozz bele a könyvbe!
Ösztönös Vállalkozó
- A környezetét szeretné megváltoztatni.
- Ösztönösen cselekszik.
- Kívül keresi a válaszokat.
- Válság helyzetben nagyobb erővel próbálja ugyanazt csinálni.
- Csőd esetén önmagát is leírja, és akár felhagy a vállalkozással.
- Sokszor azt gondolja, hogy mindenhez is ért.
- Le akar győzni másokat.
Tudatos Vállalkozó
- Tudja, nem csak kívül, hanem belül a tudatalatti programjain is változtatni kell a siker érdekében és ezt vállalja is.
- Igyekszik tudatosan cselekedni.
- Magában keresi a válaszokat.
- Válság helyzetben azt nézi mit üzen ez számára, és milyen új irányok felé kell indulnia.
- Mindig újra kezdi. Tudja, hogy szüksége volt arra a tapasztalatra, hogy sikeresebb legyen.
- Tudja, hogy van amiben ő a legjobb.
- Nem szed szándékosan áldozatokat az üzleti tevékenységével, de igyekszik magasabb szintre emelni az iparágát.
Ösztönös Vállalkozó
- A környezetét szeretné megváltoztatni.
- Ösztönösen cselekszik.
- Kívül keresi a válaszokat.
- Válság helyzetben nagyobb erővel próbálja ugyanazt csinálni.
- Csőd esetén önmagát is leírja, és akár felhagy a vállalkozással.
- Sokszor azt gondolja, hogy mindenhez is ért.
- Le akar győzni másokat.
Tudatos Vállalkozó
- Tudja, nem csak kívül, hanem belül a tudatalatti programjain is változtatni kell a siker érdekében és ezt vállalja is.
- Igyekszik tudatosan cselekedni.
- Magában keresi a válaszokat.
- Válság helyzetben azt nézi mit üzen ez számára, és milyen új irányok felé kell indulnia.
- Mindig újra kezdi. Tudja, hogy szüksége volt arra a tapasztalatra, hogy sikeresebb legyen.
- Tudja, hogy van amiben ő a legjobb.
- Nem szed szándékosan áldozatokat az üzleti tevékenységével, de igyekszik magasabb szintre emelni az iparágát.
Fejezetek
vállalkozó
Vásárlás
INGYENES szállítással!
Rendeld elő a könyvet!
A Brancs kampányát ekkor zárjuk:
- 178 oldal
- 10 fejezet
- Letölthető munkafüzet most 2990 Ft helyett INGYEN
- Ingyenes szállítás
Az Irracionális Marketing könyv a későbbiek során ebook és papír alapú könyv formában is elérhető lesz weboldalunkon.
- 178 oldal
- 10 fejezet
- Letölthető munkafüzet most 2990 Ft helyett INGYEN
- Ingyenes szállítás
- 2 példány a könyvből
- 10 fejezet
- Letölthető munkafüzet most 2990 Ft helyett INGYEN
- Ingyenes szállítás
Szerzőről
NE vedd meg, töltsd le a felét ingyen!
az Adatvédelmi tájékoztatónkat.